Amestecatura culturala si sociala

Ha.. am revenit cu o chestie care pe mine unu, mo lasat total masca.

Bai frate io stau la bloc... voi ati participat vreodata la o sedinta de scara? Asta a mea era a 2-a (tin minte ca mai participasem la una da indirect, cand inca eram embrion). Toate bune si frumoase pana aici. Se intalnesc oamenii in uscatoria blocului se saluta respectuos ca asa se face si incepe sedinta.

Eu unu personal ma asteptam la un brainstorming... o ploaie de idei ... chestii de genu asta. Dar din pacate asteptarile miau fost tradate. Dupa ce au fost introduse subiectele: "usa de termopan" si "izolatie exterioara" o inceput balciu. Da nu din ala cum vezi la piata.. mai rau. Mai sa se omoare vecin cu vecin (care in orice zi obijnuita se saluta ca cei mai buni prieteni: "Ce mai faci vecine? Iar nu's bani nu? Guvernui de vina.. mama lor de hoti !! Fata ceti mai face? Mai umbla cu bagabontu ala? A nu? Las vecine k i mai bine, avea ala bani si masina da navea cap. Da' ce ma mestec io in treburile dumitale... Cand va pleca nevastamea de acas poate merem in pivnita sa vezi ce vin bun am facut din strugurii crescuti pe balcon" - ba cateodata se mai si invita la cafelutze, asa ca intre "vecini"). Oricum toate lucrurile se bazeaza pe moartea caprei celui care locuieste vis-a-vis de tine.

Cert este ca nu s-a ajuns la nimik in legatura cu: termopane, usi, ziduri, izolatii, iluminat, bani pusi in comun, etc...
Dar !!! S-a ajuns la o concluzie comuna in legatura cu altceva. Si credeti-ma mare mio fost mirarea cand am auzit !!!

S-a hotarat sa i cheme pe cei de la apa "sa ne sape un canal". si nu de ala ca la venetia sa te dai cu barca pe el, ci un canal din ala unde stau romanii nostrii. De ce? Ha. raspuns simplu: " ca sa nu mai fie balti"...adica bine bah da iti ingheatza curu' in casa, cand mergi pe casa scarilor zici ca esti intro furtuna de desert (asai de curent), cand vi noaptea trezesti vecinii k nu nimeresti usa din cauza intunericului(si te mai si miri de ce ai cucuie) si ei se hotarasc sa faca un CANAL. :-|

Io v-am lasat . Vreau sa inchei printro zicatoare: "Da-i doamne romanului mintea cea de pe urma" (mai bine mai tarziu decat niciodata)

3 comentarii:

Anonim spunea...

misto faza.asa e romanul nostru.si eu am patit-o la o sedintza la care am participat cu mama mea.s-a deschis discutia printre altele si de mansarda.si bineinteles ca toti sunt de acord doar vecina mea de la parter nu ca ea si-a facut de curand balconul,si-a izolat si si-a pus termopan si nu vrea ca sa vina aia cu basculanta in fata balconului ei si sa descarce si sa urce materialele pe la ea ca vai doamne ii strica balconul.sa mearga pe alte laterale a blocului sa descarce.ceea ce nu se poate pt ca e foarte stramt locul si nici macar o dacie nu intra.poate doar un tico sau un matiz.poate.si ea vrea sa intre basculanta aia mare.nu tata ea ar prefera sa plateasca mai bine milioane pt acoperis decat pt mansarda.adica vine cineva si iti ofera bani si tu nu vrei,iti convine mai mult sa dai bani.lasa ca o sa intre in vigoare legea aia cand toate blocurile o sa aiba mansarda luata de stat si facuta de ei si apoi nimeni nu o sa-ti mai dea bani si nu o sa mai faca nimic pt scara.cum ai spus si tu.minte de om nebun are romanul nostru.asta etara noastra!si ne mai asteptam sa ne mearga bine...:)

Ivan cel Groaznic spunea...

Doamne, mare e gradina ta... cu prosti... vorba aia :))
Sunt satul de cata prostie de genul asta am dat.

Cand mi-am bagat prima data internetul, trebuia sa avem reteaua noastra, asa ca ne-am adunat cativa (logic ca unu aici si celalalt tocmai in capatul celalalt de cartier), am pus bani de calburi, switchuri toate alea... ce sa mai... investitii mari. Si ne apucam de lucru.
Sa nu-ti zic ca am avut probleme in fiecare bloc cu toti prostii. Noi practic trebuia sa trecem un cablu peste un bloc, ei "nu domne ca imi strica izolatia"...
Zici ca are n-shpe mii de kile cablul ala...
Si certuri cu politia, cu toti betivanii si "desteptii"...
Pana la urma am reusit sa o facem... dar trebuia sa schimbam cablurile cam o data pe luna ca ni le taiau "desteptii"...

Imi aduc aminte de o baba... repet: BABA, batrana, femeie in varsta... care habar nu avea ce e ala computer... ce sa mai zic de o retea locala... si zice ca ne taie cablul ca ii bruiaza televizorul...
:D
Niezo... si pe sub geamul ei mai treceau tzashpe cabluri de la telefon, cablu tv, mai stiu eu ce mai avea pe acolo...

Doamne fereste...

Slayer spunea...

ma Coco ... ce sa itzi zic ... eu de prin clasa a 8a merg la sedinte in locu` batranilor ... si drq in ei vecini >:) ... la ultima sedinta am realizat si eu in ce cartier de drojdieri stau ... pana am facut ultima sedinta s-au baut cateva sticle de bere si o sticla de rachiu si ceva vin ( ca vecini mei, oameni gospodari,si-au instalat o masa cu 2 banci si ceva scaune in pivnita)si de atunci acolo isi tin sedintele .dar vroiam sa izi zic ca noi tinem sedinte numai pt a avea motiv de baute... desi se discuta treburi serioase ( lumina cu senzori pe scari , taxa pt femeia de servici,nujtu ce drq de taxa nea mai pus aia de la taxe ..etc) >>dar vroiam sa itzi zic ca in 2 minute cat am stat la magazin sa iau beriile, s-au vandut 5 sticle de bere de 2L si o sticla de 1L de rachiu(la 3 oameni,fara sa ma numar si pe mine)...aici oameni gospodari si harnici ..
cat despre sedinta ... dupa sticla de rachiu au inceput ideeile cu tzevi noi prin pivnita ... cu zidiri de nujtu ce, plantari de pomi in spatiul verde si alea alea... ca nu am mai stat ca erau "obositzi" deja vecinii :)
PS:si acum is un pic ametit .. scuzati greseliile de ortografie .. o sa le corectez maine sau cand am timp