naspa, fraier, nu se pune.... eu

"ce sa zic............aceeasi linie, aceeasi stare, aceeasi expresie, acelasi rezultat"

Nu stiu cum sa incep posturile astea pierdute, inceputurile sunt intotdeauna frumoase. Sfarsiturile toate sunt intunecate.

In linistea mea ideile despre viata in general sunt ca niste fulgere. Ma simt coplesit de lucrurile care mi se intampla in fiecare zi. As vrea sa le scriu dar... asta e cel mai greu. As vorbi mai degraba cu cineva dar nu am cu cine. Simt ca toata lumea ma tradeaza. Nu mai pot avea incredere in nimeni, nici macar in mine. Sufletul devine din cauza asta tot mai greu.

Viata e mov. Si movul e viata. Si daca viata nu mai este mov, atunci nici movul nu mai este viata. Si eu aveam viata mov si movul in viata. Aveam zambete cu miros de flori de cires, aveam pieptul cald pe care sa imi pun capul, aveam rutini stupide in care ma pierdeam fascinat si mana calda care ma purta pe strazi pustii si aglomerate.

Stiu acum ! Singurele lucruri care ma inconjoara sunt dintre cele mai grele si apasatoare: teama, ura, agonie, esec, rutina, cearta, atitudine, batjocura. Cineva trebuie sa le traga asupra lor ca sa le piara din putere. Norocu' meu ca sunt omu' potrivit la locu' potrivit !!!!

"Gangul meu preferat este viata ta !" - pitici - fluturi - mov - convietuiesc impreuna - entitati separate

Niciun comentariu: