Apropo de iubire....

Urmatorul post o sa il tratez ca pe un sondaj de opinie.
Asa ca daca doresti sa imi lasi o parere pro sau contra lasa-mi un comentariu.
Nu uita sa scrii numele, sexul si parerea !

Stateam weekendu trecut de povesti cu o amica... si ma intreba cum poti iubi pe cineva care arata nashpa.
Si cand zic nashpa.. ma refer la un om are cel mai urat aspect fizic dupa parerea ta.
Sa mai zicem ca acest om are cel mai curat suflet din lume. E cel mai bun... cel mai cel... ce mai... e sufletu tau pereche.

Intrebare:

AI PUTEA IUBI UN OM CU UN ASPECT FIZIC DELOC AGREABIL DAR CARE ARE SUFLETUL CEL MAI COMPATIBIL CU AL TAU?

P.S. Raspunsurile anonime nu o sa le iau in considerare - Imi rezerv dreptul de a sterge orice fel de comentariu care mi se pare prea deplasat sau care nu e la subiect.

16 comentarii:

Anonim spunea...

mi-am dat seama, reflectand la discutia de week-end-ul trecut, de paradoxul in cauza: daca deja consideri ca persoana aia are un suflet minunat si ca-ti este pereche, nu vei avea cum sa o vezi ca fiind extraodinar de urata si vei identifica sigur elementele care-ti plac la ea si in exterior, iar daca totusi se intampla sa crezi ca e foarte urata, atunci nu e sufletul tau pereche. sau esti foarte superficial si o sa mori singur.

problem solved. neeext?

amica. :D

Anonim spunea...

Eu am o teorie: sufletul, inainte de a prinde viata in materie, adica trupul uman, e un intreg plin de puritate si fericire, iar cand vine timpul aspatial de a prinde viata terestra, e prea mult a incapea intr-un singur trup...si asa e impartit pe jumatate si se disperseaza in parti opuse (femeie-barbat); astfel, jumatatile incep a se caute una pe alta... si asa mai departe.Fie ca omul e urat la trup/chip sau nu, sufletele s-ar recunoaste si si-ar da seama ca defapt au foarte mult in comun, se inteleg si se simt pline de viata impreuna si alte lucruri frumoase incep sa se lege...apar chiar si dezamagiri dar care nu fac decat sa intareasca ideea de intreg si fericire.Legat de partea cu uratul... eh, aici intra ratiunea omului si o spun din experienta proprie ca la inceput cand eram indragostit/a de acel/a el/ea, parca-i gaseam tot felul de uratenii, spre exemplu, imi ziceam: parca nu are un chip asa fain, si nasul ala...parca e asa urat...ochii in schimb, m-au fascinat de la primele priviri...in fine, chestiile urate pe care le vedeam in mine mi le prioiectam in el/ea, si astfel, eram pe zi ce trecea tot mai innebunit/a si indregostit/a dupa acela/aceea care imi semana...si asa mi-am dat seama ca nu pot trai fara el/ea si ma bucur in fiecare zi ca traieste (chiar la ideea de a fi departe unul de celalalt, adica despartiti ca pereche)in fine am o parere mult mai vasta si deja ma doare mana de scris si mi-e teama ca ce am spus poate fi putin confuz...in fine am incercat sa spun si io ceva.
Felicitari pentru ambitia de a scrie si mi ciuda ca nu am si eu mai multa imaginatie; plus ca nu se poate pune problema de rezolvarea acestei "enigme" pt ca vine totusi din tine si din ceea ce esti tu in esenta...
bye, si poate mai trec si cu o alta ocazie, cand e avaible un net 4 moi

Claudiu Francu spunea...

Raspunsul la asa o dilema va fi obiectiv la fiecare individ, motiv pentru care argumentez si eu parea mea:
Sincer, nu cred ca la 20 ani (cati am eu) pot spune cu mana pe inima ca mi-am gasit iubirea si ca da, ea e aleasa inimii cu care vreau sa stau toata viata. Am trecut printr-o asa o experienta si am invatat din ea.
Daca totusi as putea spune asta, as putea trece un timp peste aspectul ei fizic, dar cred ca s-ar tot umple paharul de fiecare data cand as iesi cu ea prin oras si le-as vedea pe celelalte cum arata (asta ca sa nu mai comentez de glumele tampite ale prieteniilor si de conflictele nesfarsite cu ai mei).
Daca e sa fiu si mai sincer, un lucru mai am de adaugat: in ziua de azi mai conteaza si cum arati, pretutindeni. Cine nu realizeaza asta fie se minte pe sine, fie e un/o visator/e

...parerea mea...

PS: Cine ma conbate cu ultima idee il provoc sa iasa in strada plin de cerneala neagra pe fata si sa afirme cat il tin plamanii: 'Nu-mi pasa de voi' ;)

prestidigitator spunea...

draga anonim nr 2, aici anonim nr 1. e frumoasa teoria ta, dar cred ca te referi la mitul androginului.

ce ti-e si cu ownership-ul asta.

Maria spunea...

Mie una mi se pare o situatie asemanatoare experimentelor din fizica, adica posibila numai in conditii artificiale. Nu te numesti indragodtit daca stai sa te uiti ca asa-zisa jumatate are ditamai nasul... Problema mea e alta... ce te faci cand te simti prea urat sa mai iubesti?

Airam

Claudiu Francu spunea...

Maria Crina, el a spus acolo citez: 'Si cand zic nashpa.. ma refer la un om are cel mai urat aspect fizic dupa parerea ta'. Deci nu e numai nasul, ci e totul. Daca era numai nasul se rezolva cu-o operatie estetica, dar e totul per ansamblu

Anonim spunea...

Eu unul nu m-as putea indragosti de o fata care nu-mi place fizic de nici un fel. De ce? Pt ca tipa chiar daca ar avea un suflet extraordinar si ar fi smart si ne-am potrivi extraordinar de bine, nu m-ar interesa, nu as ajunge sa o cunosc la nivelul ala, poate doar small talk si atat pt ca din start nu ar reprezenta nici un interes. Sunt persoana care nu crede in prietenie baiat-fata deci nu prea discut cu fete decat daca arata cat de cat bine si m-ar atrage atat de mult incat sa vreau sa ma culc cu ea. Nu, asta nu ma face o persoana superficiala.
Acum sa privim lucrurile cu ochii unei fete. Fata crede in prietenia baiat-fata, intalneste un tip care i se pare urat, dar e prietenul unui prieten si incep sa discute, tipul isi da silinta pt ca stie ca avand aspectul sau fizic nu ar avea niciodata sanse la o tipa de genul ala. Tipa rade la glumele lui, they have a great time. Deja tipul e mai frumos. Se mai intalnesc, tipul e vazut tot mai frumos, imaginea de pe retina femeii este filtrata si ea ajunge sa-l placa. La barbati nu merge asa, barbatii nu sunt prea interesati sa aiba conversatii cu femei care le displac total.
Fetele sunt mai usor de impresionat prin gesturi si vorbe si nu atat prin aspect.
Concluzia: Barbatii urati si inteligenti au sanse la o tipa extraordinar de frumoasa si prostuta.
Femeile urate si inteligente nu prea au sanse la un barbat extraordinar de frumos.

Un fost coleg(de liceu).

Anonim spunea...

heloo...
ideea este ceea de crezi tu ca e frumos sau urat e o chestiune subiectiva (individuala sau de grup) la fel ca si normalitatea...
s-au spus multe adevaruri de catre precedesorii mei - ideea e sa invatam cate ceva de la fiecare pana ajungem la o maturitate?! in dragoste...
mie mi se pare din povestea asta tu te consideri "urat" si nu intelegi cum te poate iubi"asa" cineva..sfatul meu e sa cauti bunatate si frumusete in orice, ca exista - si daca concluzia mea e corecta (nu trebuie sa-mi raspunzi) iti spun ca esti deosebit, frumos in felul tau, unic...

Mr.Crow spunea...

Pentru ultimul anonim :-)

Si totusi... nu mi-ai dat un raspuns concret.

Nu poti sa cunosti un om doar dupa ce ai citit ceea ce a scris.

Eu ma cunosc foarte bine pe plan personal si sunt capabil sa inteleg ca nu sunt o frumusete care orbeste dar am alte calitati care egaleaza balanta.

Imi permit sa citez dupa amica mentionata mai sus: "nu esti (frumos), dar ai o scanteie acolo..."

P.S. - ca un feedback la ceea ce ai zis

"Esti orfan, asa e? Crezi ca pot spune cum a fost viata ta, cum te simti, cine esti doar pentru ca am citit Oliver Twist?

Asta te reprezinta? Eu unul, nu dau doi bani pe chestiile astea, pentru ca...Stii ceva? Tu nu-mi poti spune nimic ce nu pot citi in vreo carte.

Doar daca nu vrei sa vorbesti despre tine, despre cine esti tu.
Si atunci voi fi numai ochi si urechi."

Good Will Hunting - The movie

Si eu inca nu am zis nimic despre mine. ;-)

Anonim spunea...

Nu, nu as putea iubi pe cineva care arata naspa, chiar daca are un super caracter! And I'm sure of it!

@lex spunea...

sal coco. am citit si post-ul tau si mesajele pe care le-au lasat cei de mai sus si as avea si eu o parere.
Eu zic ca da poti sa iubesti o persoana care chiar arata urat pantru altii, pentru ca , dupa cum am spus, arata urat pentru ei, pe cand tu o stii mai bine si ii vezi partile frumoase si partile urate le vezi numai ca sa "compari", ca sa zicem asa partile frumoase. Eu nu iti pot cita pe de rost din Good Will Hunting, cu toate ca l-am vazut de enshpe mii de ori(cel putin 20) dar iti spun ce spunea Robin Williams: tu nu esti perfect, ea nu e perfecta, intrebarea este: "Sunteti perfecti unul pentru celalalt?".
Si eu zic ca la asta se rezuma totul:daca suntem potriviti cu persoana cealalta. Si pentru anonimul care a spus ca ar fi imposibil sa stea cu o fata urata pentru ca el nu vb cu fete daca nu sunt cel putin cat de cat frumoase:esti superficial omule, believ it or not, esti foarte superficial, pentru ca poate ai trecut pana acum peste o multime de fete cu mult peste cele care ai fost, doar pentru ca ai crezut ca nu sunt destul de frumoase pentru tine. Si in fond , eu zic ca e mai bine asa pentru ca poate nu meriti altceva.
Hai ca ma opresc aici pentru ca asta e un subiect pe care se poate dezbate zile daca nu saptamani, si imi e sa nu va plictisesc.
Salutari tuturor, felicitari Coco pentru post-ul asta, si la cat mai multe.
See ya

Anonim spunea...

Ceea ce e cel mai aiurea din partea ta e ca ceri parerea celor din jur asupra unui lucru de care nici nu ar trebui sa-ti pese atat timp cat o iubesti si te iubeste,dar ai grija sa nu fie numai parere sau impresie caci omul se uita in ograda dupa o cucerire si chiar pacat,pt ca se poate sa se afle cineva acolo,altundeva,care-ti poate fi ca o picatura de roua vesnica.Totusi libertatea e ceva sublim.

Anonim spunea...

Buna Coco!
Cred ca am citit blogul asta de vreo 3-4 ori inainte sa ma decid sa raspund.
Primul meu impuls a fost sa spun "nu,nu as iubi pe cineva care ar fi super nasol"..dar ,daca stai bine sa te gandesti,totul se reduce la calitatea interactiunilor dintre voi.Pentru ca frumusetea e relativa si o poti pierde periculos de repede. Cu ce ramai cand tipul super musculos,bronzat si inalt se transforma in ceva nasol,dpdv fizic?Probabil te consolezi k te iubeste...sau poate nu..
In concluzie,raspunsul e "Da,pt k frumusetea e relativa(iar la nevoie i-as plati operatiile estetice)".

Anonim spunea...

cred ca de fapt intrebarea mai corecta ar fi: Cum poti sa iubesti pe cineva "naspa" la suflet , doar pentru ca arata super bine ca fizic?

Anonim spunea...

Deja sunteti off-topic. Normal ca iubirea e relativa. Intrebarea era daca poti iubi pe cineva care ti se pare TIE naso(a)l/a, nu altora. E normal ca fiecare sa avem alte gusturi si sa vedem frumusetea in felul nostru. Stati pe subiect.

d3

Anonim spunea...

buna,coco!
c pot sa zic eu apropo se iubire?cred k intr-adevar as putea iubi un om care la prima vedere mi se pare extrem de urat dar care mi se potriveste perfect din punct de vedere spiritual. de ce zic asta?pentru ca peste ktziva ani knd musculosii iubiti sau apetisantele iubite ale unora vor deveni mosi si babe,ridati si ridate,isi vor da seama k nu au avut niciodata nimic altceva in comun in afara de atractia fizica,iar atunci vor realiza kt timp si-au irosit din viatza cu o persoana kre nu ii face fericiti si kre acum,dupa multi ani,a devenit mai mult o povara decat un motiv de fericire,iar in tot acest timp eu o sa ma plimb cu mosuletul meu inteligent pe aleile unui parc si o sa ne purtam k niste copii indragostitzi amintindu-ne cum ne-am intalnit si cate ne-am povestit si nu o sa avem probleme existentziale de genul acelora enuntzate mai sus!in plus,superficialitatea nu e punctul meu forte,asa k aspectul fizic e intotdeauna nesemnificativ knd in scena intra o minte sclipitoare si un suflet pur!!si da , pot sa o spun impakta k am stat si q barbatzi nu tocmai frumosi din punct de vedere fizic dak am fost de parere k mintea si sufletul sau pot sterge orice defect fizic k o guma de sters un desen prost!!
hotty :)