Cuvinte....

Am scris mai multe posturi despre iubire/ura/iertare/fericire, pe care ulterior le-am sters......

Nu le-am publicat.... din nu stiu care motive.. cert este ca nu mai exista. Au fost bune, au fost rele, nici nu ma intereseaza. Pana la urma erau doar niste ganduri transpuse pe un ecran de 17", nimic mai mult.

Am invatat din (putinele) comentarii aparute aici ca fiecare om are propria lui parere referitor la un subiect dintr-un simplu motiv: toti percepem intr-un mod unic foecare cuvant.

Pentru noi chiar si cuvintele comune au sens diferit si astfel le percepem ca atare.
De exemplu iau primul cuvant pe care se presupune ca il rostim in copilarie: "mama".

Pentru unii inseamna caldura, unitate, intelegere, prietenie, cearta, haos, cadouri, ciocolata, sarmale, lingura de lemn, antibiotice, neputinta, lacrimi, familie, nimic, gol, etc.

Cat de simplu...... si totusi...... atat de complicat.

2 comentarii:

Anonim spunea...

La cat de fain ai scris pana acum, e clar ca nu ai prea primit raspunsuri pe placul tau...da-i naibii de oameni sunt rai si invidiosi...eu am incredere in tine, crede-ma si ai si tu incredere...ca doar...te stiu de ceva vremeeee...muuulta vreme...oare de-o viata?,nu stiu dar oricum...mama e ceva ce nu se poate descrie in cuvinte e ca...dragostea(fericirea si alte cuvinte intregite) aproape.mai multe voi spune data viitoare

Ivan cel Groaznic spunea...

Hm... ziceam ca eu sunt ala care scrie rar de tot... m-am inselat... mai scrieee!! N-are rost sa te lasi acum... ai destui cititori care asteapta sa citeasca ceva de la tine!! :D
Si eu sunt pe acolo...