Transformare ...

Un an de zile m-a schimbat cat 5. Acum nu mai sunt cel care boicota fiecare sedinta, nu mai sunt outlaw-ul si mai ales acum nu o mai chinui pe Letzu (cel putin nu eu - desi sunt sigur ca ii lipseste asta :-) )

Acum sunt mult mai cumpatat, cu capu pe umeri, orientat spre rezultate, pe cresterea personala si profesionala a oamenilor dragi care imi sunt alaturi.

Doar spiritul mi-a ramas la fel. Cu aceeasi motivare si entuziasm vreau sa imi ating obiectivele propuse, aceeasi determinare si spor de munca.

Gusturile nu mi s-au schimbat deloc, mananc aceeasi mancare in fiecare zi, am aceleasi activitati de mai mult de un an de zile, aceleasi pretentii si conceptii, aceleasi valori si principii dupa care ma ghidez.

Sunt obosit dar totodata multumit de ceea ce sunt. Am muncit mult ca sa ajung aici si se vede lucrul acesta. Dar asta e alta poveste pe care o sa o citesti cu alta ocazie.

Ne revedem maine seara !

4 comentarii:

Anonim spunea...

succes cu echipa,
ma bucur ca ai revenit pe blog.
keep on posting

Mr.Crow spunea...

:D

Mersi Romeo !
Asa o sa fac.

Anonim spunea...

faine vremuri cand boicotai sedintele de EB..iar eu spuneam NEEEEEEEXT...miss those days...

Anonim spunea...

am muncit mult ca sa ajung aici...cate sandvisuri stricate a trebuit sa arunci din sediu? :))