Surprizeee !!! (ingliş verşăn)

Imi pare rau ca nu am mai postat nimic de atat timp dar n-am avut timp de nimic. Sper sa recuperez.

Azi m-am hotarat sa scriu despre surprizele ce apar in viata noastra. O sa scriu scurt si la obiect intrucat patul e aproape si imi trage cu ochiul (oricare ar fi ochiul patului).


Adevaratele surprize sunt atunci cand:

- aflii ca prietena(ul) te-a inselat cu prietenul(a) cel(a) mai bun(a)
- ai castigat la loto
- iti merge bine intr-o zi de cand te trezesti dimineata pana te pui in pat seara
- apare Mircea Radu la usa
- te lasa bateria telefonului chiar cand aveai cel mai important lucru de discutat
- prietena(ul) se desparte de tine prin messenger - LAME (hai sa zicem ca la telefon mai mere)
- aflii de la o prietena ca stie chestii personale despre tine spuse de alta prietena (ce nashpa sunt)
- factura de mobil arata ca un cearceaf de pat prezidential
- prietena(ul) iti face un cadou fara o ocazie speciala
- mananci fasole si mergi cu autobuzu' (sau iti dai seama ca o mancat altcineva)
- iei nota peste 8 la examen si de fapt tu n-ai scris nimic pe foaie
- iti prinzi vecinii de la parter, etaju 5 si 8 barfindu-te pe casa scarilor
- cand tipa(ul) care o(il) placi iti face ochi dulci (si deci stie ca existi pe pamant)
- Cristian Sabath te baga in duba mascatilor (special pentru clanu' inginerilor)
- aflii ca mai ai o saptamana de trait
- iubesti si nici tu nu stii
- iti fac vizite neasteptate rudele care nu le suporti
- aflii ca animalele nu au suflet
- esti un ratat si realizezi asta
- apari la "Tradati in dragoste" pe Prima
- te uiti de fiecare data la fix la ceas si nimeni nu te iubeste
- timpul e relativ (la fel si viata)
- esti angajat la firma pe care ti-o doreai dintotdeauna (desi numa postul de femeie de servici era vacant)
- daca iasa George Becali presedinte (asta nu e ceva care sa ne surprinda - da tot e socant)
- esti pe buda si nu mai ai hartie igienica
- in fatza e un tir si tu nu mai ai frane (la bicicleta)
- esti barbat si aflii ca ai ramas insarcinat
- iti cade periuta de dinti in WC inainte sa tragi apa (si nu arunci periuta)

Imi cad ochii. Over'n'Out.

Un comentariu:

Ivan cel Groaznic spunea...

Mor de ras!!
Cate surprize mi-a pregatit viata :)))