fara subiect...

Azi sunt trist....

Obisnuiam sa rad la orice lucru, eram cel mai vesel, lumea gravita in jurul meu.... acum am ramas doar eu... a....si lacrimile.

Unde e ea, cea care imi lua durerea sufletului? Unde sunt clipele cu zambet? Unde e viata?

Lucrile marunte care odata ma alimentau cu energie pozitive au pierit... tot peisajul arata la fel ca si ruinele de la copsa... Din omul care daruia viata celor din jur, am devenit omul care ia viata ... Simt cum cuvintele nu mai vor sa spuna nimic, lucrurile care se intampla se intampla doar de dragul de a se intampla si tacerea urla in mine....tot ceea ce conteaza e nimic...

Focul s-a stins.... cenusa e dusa de vant... nimic nu ma mai poate face sa simt viata din nou.... tot ceea ce conteaza e nimic...

Zici ca imi trebuie o schimbare? Ce vrei sa schimb mai mult de atat? Ce schimbare mai mare se putea produce..... singurul lucru care se mai schimba imi e starea de spirit... stare care se stinge incet...incet...incet.... drumul e inevitabil... poti sa mori chiar daca traiesti.... nu mai depinde de tine asta.... tot ceea ce conteaza e nimic...

Lumea isi continua acelasi drum.... totul inseamna supravietuire. Ai dreptate !.... si totusi.. devii calcat de multimea care isi mentine capul la suprafata... te afunzi tot mai mult.... vidul te cheama cu muzici de sirena.... tot ceea ce conteaza e nimic...

Si apoi toti vin la tine si incearca sa iti arate ca ei sunt mai buni... ei iti arata salvarea .... sunt doar dintii lor inclestati in propria lor durere... ei chiar daca aud nu asculta... chiar daca sunt atenti nu simt, chiar daca privesc nu vad.....tot ceea ce conteaza e nimic....

Iubire, Social, Dragoste, Cultural, Suflet, Sentiment, Oameni........... NIMIC.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Iubirea si dragostea o ai din partea mea, dar...sigur nu-ti mai trebuie si o lasi sa suspine si sa se umple de praf acolo, undeva ascunsa si aruncata ca lucrurile vechi... nu cred ca mai trebuie sa ma semnez... ma cunosti si te cunosc mai mult ca oricine