franturi...

Ma duc la functionala unde ma intalnesc cu toti colegii mei de pe aria in care lucrez...

Sper din tot sufletu sa fie fain si sa nu ma intorc prea obosit pentru ca am nevoie de odihna sa pot sa imi continui rutina....

Tot nu reusesc sa pun poze....

Azi m-am intalnit cu un prieten vechi care a fost plecat in DE....

Am vb la tel cu sefu meu...

E buna berea cu sirop de zmeura...

Am venit fara bilet in 17...

Vorbesc la telefon foarte mult...

Repet uneori la chitara. vreau sa o iau cu mine in BV...

Scriu posturi pe muzica. de fiecare data. ar trebui sa iau exemplul lui Ivan (el pune in sfarsitul paginii melodia ce i canta in timp ce scrie)...

M-am saturat de messenger...

Cel mai mic dintre pitici era Mutulica...

Vreau sa merg cu trenu la functionala...

Maine ma duc sa ma programez pentru analizele pe care le fac moca din banii guvernului...

Nu mai lucrez pana luni...

M-am saturat de ploaie...

Mi-e somn...

Noapte buna...

P.S. O sa plec in Brasov de joi pana duminica asa ca nu o sa mai postez pana atunci

Un comentariu:

Ivan cel Groaznic spunea...

Drum bun si distractie placuta :D

Ar fi fain daca ai pune melodia la sfarsitul post-ului... isi mai da lumea seama ce asculti :D
Deseori, muzica zice multe...

Incep si eu sa am atractie spre citara... electrica... :D
Are un prieten si imi place la nebunie cum suna... ma gandesc chiar sa imi cumpar si eu una... doar ca e cam scumpa...

Cam atat...
Toate cele bune...

P.S. Mi-ar fi facut mare placere sa te cunosc... pana acum nu am mancat oameni :D
Asa ca data viitoare trage-ma de maneca... sunt pasnic :D