Lenea

LÉNE s.f. - Faptul de a se complăcea în inactivitate; înclinaţia celui căruia nu-i place, care nu doreşte, nu vrea să muncească, căruia îi place să stea fără să muncească; trândăvie; lâncezeală. – Din sl. lĕnĩ.

Acum ca stie toata lumea la ce ma refer si ca totusi lenea nu e un animal la gradina zoologica sau o marca de sapun rusesc.

Hai sa recunoastem. Daca e sa o luam pe cea dreapta, tuturor le place si ne place sa lenevim. Si avem asa o lene in noi de ne ia cu ameteli. Fie ca e seara, ziua, dimineata, noapte, indiferent de fusul orar si anotimp, de cele mai multe ori lenea isi face aparitia ca o naluca, invartindu-ti mintea.

Cuprins de lene, nu iti ramane nimic altceva decat sa te arunci in pat/fololiu/scaun (din fata PC-ului) si sa somezi. Si inca o faci cu diploma de doctorand.

Pentru a exemplifica aceasta stare mult draga romanilor, am ales sa dau un exemplu din viata mea proprie. Eu si prietenul meu (Gold Dragon - prietenii stiu de ce care unde si cum) am dus acest concept de lene la un alt nivel (subject upgraded - daca vreti asa).

Si am reinventat tot conceptul, adaugand o expresie sinonimica care sa explice starea foarte avansata de lene. Aceasta expresie este formata din doua cuvinte. Imi permit sa adaug o extra definitie in DEX.

Coma patologică s.f. - lene absoluta dusa la extremele cele mai extreme; subiectul risca sa isi rupa mana, mai ales daca e sa cada pe ganduri; se combate printr-un somn adanc si netulburat ce poate dura zeci de ore - in caz in care subectul este trezit, coma patologica se amplifica, transformandu-se in somnambulangie cronica.

De fiecare data cand ma intalnesc cu amicul meu, coma patologica isi face simtita prezenta. Aceasta se manifesta prin: tranchilizarea tuturor membrelor, ochi deschisi 5%, capul sustinut de umeri, etc.

Si atunci nimeni si nimic nu ne poate scoate din aceasta stare mai bine decat frecarea de menta. Este folosita psihologia inversa care da rezultate de fiecare data.

Sincer sa fiu.. mi-e lene sa continui....
Numa' bine.

6 comentarii:

Anonim spunea...

hehe...si asa a fost introdus in blog si nicu...nici nu se putea altfel...can't wait to see ya guys...cat despre coma voastra patoligica... nu e chiar asa...

Mr.Crow spunea...

pai mai anonimule.. poate nu neai vazut vreodata intr-o coma patologica sa vorbesti despre asta. Crede-ma pe cuvant ca e mai rea decat am descris-o ;)
Ar fi frumos sa ne semnam, nu de alta da' nu suntem in operele lui Caragiale

vasytheman spunea...

haha ... mi-a fost lene sa ciesc tot blog-u, dar sunt 100% convins ca ai dreptate ;)

Mr.Crow spunea...

:)) =)) nici io nu puteam sa o zic mai bine Hitman :))=))

Slayer spunea...

maaaa ... deci ma simpt dar deoparte ... adica asta care a impartit lenea prin Sibiu sa nu fie pus pe lista ..."Eu si prietenul meu (Gold Dragon - prietenii stiu de ce care unde si cum)" ...adica undei Sighencea ??? ... sa sti ca asa ceva nu se poate .......dar,oricum,treaca de la mine sa stiti ca lene ce am bagat eu cu Gold Dragon(aka Pascu :) ) prin liceu cred ca f f f rar mai gasiti...sincer... ajungeam la 10 la scoala , ca la fizica nu mergeam niciodata -prietenii stiu de ce >:)- si cand ajungeam in clasa, Nicusor deja era terminat :). Cum la mine nu se poate termina lenea,somnu`si alea alea luam pozitie amandoi in banca: Nicusor,cum era mai inalt, se sprijinea pe hainele din cuier iar eu am sprijineam de el ... si asa faceam orele pana pa la 12-1 cand plecam acasa ;). Ajungeam acasa,pe atunci era Seinfeld la TV, prindeam reluariile;se termina filmu` si iara luam somn de voie ;)... cat despre prezent ... nare rost sa mai vb :) ...

Anonim spunea...

Ascultati de Mr. Croncanitoarea!!!si ascultati de mine aia care stiti despre ce vb...Sere Planje maine seara!